Elanor Service Portal
Nástroj pro komunikaci a řízení služeb
- Efektivní řízení služeb ve všech fázích spolupráce
- Dostupnost odkudkoli, 24/7
- Komplexní správa požadavků s náhledem do historie
Elanor Service Portal (ESP) je on-line komunikační prostředek mezi námi a klienty. Plní funkci helpdesku a je účinnou podporou pro naše klienty. Slouží rovněž pro elektronické předávání dat a je průvodcem v celém procesu zpracování mezd.
Výhody využití ESP
- Dostupný odkudkoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Přehledný systém správy tiketů s náhledem do historie
- Uživatelsky přívětivý způsob komunikace, s možností filtrování, vyhledávání a následného exportu tiketů
- Vždy aktualizovaný – přes ESP probíhá zabezpečená distribuce nových verzí našich produktů
- Vysoce zabezpečený
- S aktivní podporu (formou helpdesku) a efektivním předáváním dat dle standardizovaného procesu
- S možností dalších nadstavbových služeb, jako je například objednání školení a individuálních konzultací
- ESP Vám umožní náhledy za celou společnost, zobrazit SLA parametry u každého požadavku, upravit reporting dle individuálních požadavků
Nabízíme
Komplexnost
Komplexní systém správy tiketů s náhledem do minulosti. Zákazníkům zajišťuje jednotné komunikační prostředí od samého začátku spolupráce.
Zabezpečení
Přes ESP probíhá zabezpečená distribuce nových verzí našich produktů.
Podpora
ESP plní funkci helpdesku, je podporou pro naše zákazníky v režimu 24/7.
Zaujaly Vás naše služby? Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@elanor.cz.