Pro rozšíření našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu/novou kolegyni.

Konzultant mzdového outsourcingu - mzdová účetní (Plzeň)

 

Co bude náplní Vaší práce:

  • Komplexní a samostatné zpracování mezd pro externí klienty, což představuje:

    • Přípravu podkladů pro mzdy, jejich výpočet a následné zaúčtování.
    • Komunikaci s externími klienty, úřady a státními institucemi.
    • Vystavování dokladů pro zaměstnance a státní instituce, odvody a hlášení pro pojišťovny.
    • Přípravu a výpočet ročního zúčtování daní.
    • Práci se softwarovým prostředkem pro evidenci osob a výpočet mezd.
    • Úzkou spolupráci s ostatními odbornými pracovišti společnosti.

Co od Vás očekáváme:

  • Přiměřená praxe v činnosti mzdové účetní (zkušenosti z velké organizace a vedení rozsáhlejší mzdové agendy výhodou).
  • Znalost postupů personálních a mzdových agend.
  • Znalost personální a mzdové legislativy ČR.
  • Dobrá znalost práce na PC podmínkou (MS Office) - specializovaný SW pro výpočet mezd bude předmětem zaškolení.
  • Schopnost komunikace v anglickém jazyce (minimálně dosažení úrovně B1).
  • Chuť do práce, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.

A co Vám nabízíme:

  • Týmová, ale zároveň i samostatná práce v perspektivním a dynamicky se rozvíjejícím segmentu služeb.
  • Perspektiva dlouhodobého osobního odborného rozvoje.
  • Mzdové podmínky při nástupu plně odpovídající pracovní pozici formou individuálního ujednání v souladu s pracovními zkušenostmi a kvalifikací - další mzdový vývoj zcela závislý dle výsledků zapracování a další osobní pracovní prezentace.
  • Příjemné pracovní prostředí, práce s moderními technologiemi.
  • Účast na systému firemních benefitů.

Lokalita pracoviště: Plzeň

Nástup: Dle dohody 

Upozornění inzerenta:

Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mailem apod.).

Informace o pozici:

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Personalistika a HR, Mzdová účetní
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Otevřené pozice

Nenašli jste pozici, která Vás zajímá?

Dejte nám o sobě vědět

Zaslat životopis

elanor.cz
cs-cz