Nakažení nebo nenakažení, COVID-19 nás dostal všechny. Ekonomicky, zdravotně, manažersky. Jak jste např. jako zaměstnavatel plnili své povinnosti vůči zaměstnancům? A co zaměstnanci? Nebyl to trochu zmatek? Pandemie bohužel odhalila řadu rizikových míst, což firmám způsobilo nemalé potíže. V Elanor jsme problémy neměly. Řadu let používáme naše vlastní řešení a s námi i naši zákazníci. Pojďme se na ty jednoduché a funkční HR nástroje podívat.

Chcete mít přehled Vy i zaměstnanec? Elanor HR portál (EHRP) je to pravé místo. Zabezpečené webové rozhraní, kam se dostanete z PC, mobilu nebo tabletu. V několika jazykových podobách. Zaměstnanec si na jednom místě zařídí vše potřebné: podívá se na výplatní lístek, vyplní docházku, požádá o dovolenou, vzdělávací kurz nebo benefit, změní osobní údaje, vyřídí cesťák ad.

Manažer má přístup na EHRP na údaje a požadavky zaměstnanců a vše hladce vyřídí. Navíc zde zvládne i hodnocení, vzdělávání a kariérní rozvoj zaměstnanců. Potřebuje-li sofistikovanější přehledy, vyjede si libovolnou sestavu.

Realizovali jsme dlouholetý sen státní správy – obíhají pouze dokumenty a už ne lidi. Veškeré HR žádosti a papíry jsme převedli do elektronické podoby. Zaměstnanec elektronicky požádá, HR vystaví a zaměstnanec si na EHRP vyzvedne. Potřebujete-li dokument protáhnout schvalovacím kolečkem, nastavíme workflow. Jeho schválení i „podpis“ může být dílem okamžiku.

A co daně? Hravě. Prohlášení poplatníka si zaměstnanec může vyplnit v klidu svého domova, včetně žádosti o uplatnění slev. Také každoroční pohroma mzdových účetních – roční zúčtování daně – se promění na pohodlný proces bez front a hromad papírů. Je to hned a na jednom místě.

Ozvěte se nám a ukážeme Vám toho ještě více.

Zpět na archiv

Další články

elanor.cz
cs-cz