Naše zákazníky máme rádi, ale někdy je těch požadavků příliš. Jak evidovat, třídit a předávat všechna přání, dotazy a žádosti? Poprosili jsme naše vývojáře, jestli by s tím nešlo něco udělat. A na konci se dozvíte, jak to dopadlo (nebojte – dobře).

Nejdřív ale, co jsme potřebovali vyřešit?

1. Jedno místo (vládne všemu)

Kudy to k nám teklo? Samozřejmě maily (a to hodně), taky někdo zavolá nebo využije osobní setkání. Jenže něco se zapomene, nepředá se informace úplně přesně nebo se nepředá vůbec. Zákazník čeká na řešení požadavku, který nikdo neřeší. Základní problém tedy byl – moc kanálů.

Musíme mít jenom jedno místo, kde se to všechno sejde (a kde to někdo vždy najde).

2. Odkudkoli a pro všechny

Takže nějaký program, software, který si všichni nainstalujeme a bude hotovo. Zapomeňte! Je příliš uživatelů u zákazníka i u nás. Instalace, manuály, zaškolení – samá starost.

Musí to být okamžitě použitelné. Takže přístup přes internetový prohlížeč: PC, tablety, mobily – z tramvaje i z parku. Provozujeme a staráme se my, vy jen používáte.

3. Jednoduše

Musí to být jednoduché. Takže pár kliků (kdo chce, tak sklapovaček) a přání je na světě. Zvládne to Tonda z údržby, Zorka z pokladny a dokonce i finanční ředitel.

4. Musí to umět „work“, musí to umět „flow“

Požadavek je vytvořen a co teď s ním? Komu to spadne, kdo na tom dělá, v jaké je to fázi, jak se dozvím, že je hotovo?

Musí to jít rychle a musíme mít přehled. Od zadání požadavku, přes průběh až po jeho splnění. Sledovat to může jeden, dva nebo všichni. Pokud to sledovat nechceme, nastavíme si upozornění a čekáme, až nám cinkne mail se zprávou „Hotovo“. Co takhle sledovat pracnost – šlo by? Jistě. Ideální podklady pro fakturaci. Zkrátka má sloužit všem. Zákazníkům i dodavatelům.

5. Jak předávat data (bezpečně navíc)

My v Elanoru děláme (kromě jiných věcí) mzdový outsourcing a to je mnoho dat. Mnoho citlivých dat. A na citlivá data jsou zákazníci citliví. Také je to mnoho dat různých formátů (co zákazník, to trochu jiný systém).

Musí to být bezpečné a použitelné. A v souladu s GDPR!

Dali jsme tedy hlavy a ruce a… prostě všechno, co bylo zapotřebí dohromady a vymysleli ESP (Elanor Service Portal). A všechny uvedené problémy tím vyřešili. A s tím i mnoho dalších. A s námi i stovky našich zákazníků a spokojených uživatelů.

Vyřešte je taky. Zavolejte nebo napište (nebo obojí). Ukážeme, předvedeme, naimplementujeme, nastavíme, spustíme.

Zpět na archiv

Další články

elanor.cz
cs-cz